green log - Free Template by www.temblo.com
blog archiv contact

Dinge, die ich auf eine einsame Insel mitnehmen würde (wenn das nötige Equipment vorhanden ist):

5 Bücher:
Die Frau des Zeitreisenden – Audrey Niffenegger
Beim Leben meiner Schwester – Jody Picoult
Unterm Rad – Hermann Hesse
Am Ufer des Rio Piedra saß ich und weinte – Paolo Coelho
Stolz und Vorurteil – Jane Austen

5 Filme:
Elizabethtown
Die fabelhafte Welt der Amelie
Beautiful Mind
French Kiss
Vergiss mein nicht

5 Songs:
otherside – Red Hot Chili Peppers
wind of change - Scorpions
Überdosis Gfühl - STS
mit dir - Freundeskreis
tribute – Jack Black

19.3.07 18:18
 


bisher 11 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Kati (19.3.07 20:26)
Bei Bücher muaß i sogn des i zwar lei drei davon glesen hob, aber i versteh di. Bei die Filme, i waß net A Beautiful mind , vergiss mein nicht, net so meins
bei die lieder gehn wir beide total außereinander. I hoß wind of change. aber ansonsten muaß i sogn einen ausgezeichnete Wahl.
Bussal


glühwürmchen (21.3.07 09:17)
Du kennst "Vergiss mein nicht" jo gor net.:-) Wennst es kennen tätest, würds da gfolln. Und "wind of change" is jo wohl absolut super. Pff. Banause.*g*


Clausi / Website (22.3.07 21:56)
Sehr interessante Auswohl! Deine Biacha san aba sowieso imma guat! Lies dafia grod ans, des i nur zum Einschlofen nimm... wal do brichst glei weg!!!

Ajo... bevor i's vagiss - du host a neigs Template wieda auf dem Blog!!! Bis jetzt des ollabeste, wosd bis hiaz ghobt host - spitze!!!! Go Dani go!


glühwürmchen (22.3.07 23:11)
Jo, des Layout gfollt ma guat, obwohl is net so guat find, des ma immer scrolln muaß.
I hob übrigends wieda a neigs Buach daham. "Dinge, die Frauen aus Liebe tun". Mir hots total guat gfolln, aba die Kritikn auf Amazon san net so guat. Follst Interesse host, wende dich vertrauensvoll an mich.


Clausi / Website (24.3.07 00:23)
Hier wendet sich eine vertrauensvolle Buchliebhaberin vertrauensvoll an die andere Buchliebhaberin und bettelt um ein neues Gedankenfutter! :-)


Clausi / Website (26.3.07 09:53)
Des Buach hot eh guate Kundenbewertungen!
Gfrei mi scho sehr auf des Buach!


sanja / Website (2.4.07 14:18)
glühwürmchen hat auch nen blogg??
schau mal welches buch ich bestellt habe :-)
thx für den tip!!


Clausi / Website (2.4.07 17:00)
Jo wöches Buach host da denn bestöllt? Sanja?


glühwürmchen (2.4.07 18:54)
Cool, bin gsponnt wie's da gfollt. Is mei Lieblingsbuach von Coelho, a wenns eher religiös is und i do schon skeptischer bin. Hätt i dir leihn kennen. Folls es da gfollt, i hob noch a poor ondare von erm.


sanja / Website (10.4.07 20:01)
ans hot ma die momo moi zum lesen geben und des woa goa net so schlecht. fräulein phyrm oder so ähnlich und des hot ma echt guad gfolln.
religiös is doch nix schlechtes?
in meine augen is holt die kirche einfach schlecht, nicht die idee - aber die umsetzung. religion und kirche haben nix miteinander zu tun (für mich halt)


glühwürmchen (10.4.07 20:28)
Na, religiös is net schlimm, konn aba obschreckend wirkn. I hob nix gegen Religion, nur wos da Mensch daraus mocht. Von mir aus konn jeder glabm an wos er wüll.

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen

Gratis bloggen bei
myblog.de

willkommen
abonnieren
  Copyright © 2007 Free Template by www.temblo.com
All rights reserved. / Design by Luc Mos
   
blog archiv gästebuch abonnieren